They Sure Know How To



Haha, försökte alldeles nyss inaktivera mitt facebook konto för jag känner att det bara gör mer skada än nytta, men dom är banne mig sluga dom där facebookarna.
Det första som dyker efter att man tryckt på deactivate är bilder på ens kompisar och alla med en text ovanför som ska ge ångest.


Jeffrey Will Miss You


Are you sure you want to deactivate?


Men herregud, är det tårar ni är ute efter eller? Kan säkert klämma fram en eller två för jag kommer ju sakna Jeffi precis lika mycket. Åh fy, det gjorde ont i hjärtat där så jag får nog fortsätta skjuta på det ett tag till. Smart Zack!




♥  miss you stupid



and I'm gone, heading out for a looong walk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0