I'm Peaking...



Är inne på den bra delen av humörsvägningar nu och och funderar allvarligt på en kall dusch.

Har pratat med Maddo och Herr Wardaal och har seriösa problem att hålla pulsen i stabil nivå. Jag skäms ju lite smått med att erkänna att Daniel endast bor 1½ time härifrån i Hamburg och jag inte hälsat på sen jag flyttade hit. 

Anyhoo, nu när Maddo kommer förbi tar vi antingen en tur till Hamburg eller så kommer han och frugan hit för de funderar nämligen på att FLYTTA hit! Haha, vet inte riktigt vart jag ska ta vägen - letar jobb i smyg så även min lilla normal långa böna kan få flytta hit - a girl can dream, can't she?

Har inte träffat Daniel sen Belgien och han är väl ganska mycket den manliga versionen av Maddo. Sådär super härligt flummiga och omöjliga att placera i något sorts fack. Älskar det!




A herregud, nej nu går jag och lägger mig, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0