Filed a Missing Mind Report Months Ago

 
Dagens "doktor" som blivit bokad av försäkringskassan skrattade åt mig när jag ringde och dubbelkollade om han kunde engelska. Alltså förlåt, men hur i helvete kan en psykoterapeut få licens utan att kunna prata vanlig jävla grund engelska? Det är ändå Berlin, Tyskland, Central Europa! Och hur fan väljer försäkringskassan ut alla dessa lämpliga människor åt mig egentligen? I morgon ska jag ringa till dem en FEMTE gång och be dem hitta en engelsktalande hjälp. Fan va trött jag blir! Ni kan väl försöka anstränga er lite iaf? Nej, här får man för att man faktiskt sjäv försöker för en gång skull.






Nu ska jag försöka ta mig iväg på vår Team Night Out nånstanns och jag har noll lust för människor och skit och ont i magen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0