My Smile's Gettin a Tan




Do I need to say more?





Klockan är halvåtta på kvällen och det är 15 grader varmt ute - jag gick hem i tshirt från pendeln!

Idag har varit en helt jävla perfekt dag, om man inte hade arbetat. Men satt ute på lunchen i solen och njöt för fulla muggar med den nya boken i knäet. Plötsligt var det sommar ute och jag har en hel helg framför mig med vårkänslor och värme. Tog ledigt i morgon eftersom det är Paddy's Day och det vill jag ju inte missa genom att vara trött och tråkig.

Nu ska jag laga mat och känna mig nöjd med att äntligen får ha helg precis som alla andra och inte göra så mycket mer sen. Jobbar inte förräns på tisdag. Den nya obligatoriska fredags konferensen med familejn är redan avklarad och jag har legat mitt på bordet hemma i Bjurs och pratat genom systers mobil. Alltid lika trevligt  ♥


Och för att göra det ännu bättre var det halva priset på tulpaner på Lidl - och Buxbom buskar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0