Fuck You Finn



Fick min dag förstörd av en Finn jävel som ringde in och vägrade lyssna och försöka hjälpa sig själv. Fan, ringer man till en service desk får man väl fan se till att lyssna på personalen istället för att bara muttra att inget funkar och allt vi gör är värdelöst. Jag har så svårt att förstå hur människor kan ringa och det första dom kläcker ur sig är att dom hatar en... hur i helvete hade dom tänkt sig få bra service då? Och när man går det där steget längre och ger lösningar som egentligen inte är tillåtna, men ges bara för att gubb jäveln inte orkar åka 4 mil till en fax maskin, och han FORTFARANDE vägrar ens yttra så lite som första bokstaven på Tack - då gör det fan ont i själen att önska honom en nice day sen. Och sen hänger han kvar resten av dagen, långt där inne och gnager på allt man gör och analyserar om varje händelse så man får lust att ringa till världen och fråga varför den är så värdelös och inte får NÅT att funka?!

Haha, ojoj  *dramatiska stråkar*


Nej, har faktiskt haft en rätt bra vecka nu och lyckats gömma mig i solen och våren, men nu samlas det på hög igen och jag känner bara att jag orkar inte. Det är fortfarande tre arbetsdagar kvar och den där jäkla lördagen ensam i teamet på jobbet som går så jäääkla långsamt och sen är  det helg och jag måste försöka underhålla mig i 10 timmar extra om dagen. Men då får jag städa, gud va skönt det är att städa.

Så i morgon gör jag ett försök att hänga med Joe på konsert på kvällen och skjuta undan skräpet ett tag till. Det kostar bara 15 eur, jag har aldrig varit ute med Joe förut och jag har blivit totalförälskad i deras låt och irriterar grannen med att ha den på repeat. En bra sån kom och tyck synd om mig låt. Men jag känner att det kommer bli en fajt i morgon med mig själv, för jag vet att jag kommer hitta på ursäkter till att inte gå.





Deer Tick





Some stories break your heart
And some with such applaud
Buried deep inside, where it's ok to cry
Some boy's won't shed a tear
Oh, but I tell it like this here
It can break down and get me where it hurts the most


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0