Hello Little Boys, Little Toys


Kom precis hem från affären och hujedamej va mycket skit jag köpt. Ska gå igenom min lista på 40 hjärndoktorer idag så jag tänkte att lite socker kunde behövas. Söta yoghurts, glass, pizza, toblerone, kiwi juice, jordgubbar och öl. Orka bryr sig, jag är för lat för att motionera så jag får vara tjock i juni helt enkelt, haha! Det är inte solsemester förrän i september så jag kan väl fortsätta intala mig sjäv att jag tar tag i det tills dess.

Jag har inte duschat sen i onsdags och håret ser ut som smör, men jag skiter lite i det för tillfället. Efter en sån här dag anser jag att en kvällsdusch eller kanske rentav en tisdagsdusch passar sig bättre, spara på vattnet ni vet  :)



Japp, jag är inne i min positiva femton minutare, enjoy it while it last!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0