We're Expecting...

 
Jag tror lägenheten just peakat sin mysfaktor och det enda jag stör mig på en ful Billy hylla som jag inte har nåt att fylla med och helst vill ha bort. Annars så...bara jag som behöver städas nu. Kidsen fick sin dusch i morse och Puppy har sprungit runt och mumlat hela kvällen, för nog har hon fattat att nåt e på gång. Om hon bara visste!
 
Så nu när allt är klart ska jag ta och äta lite frukost, för äta verkar jag helt ha glömt av idag.
 
 
 
Oj, shit, det e lite skumt att Maddo kommer med sin lilla familj om ett par timmar. Har inte sett henne på ett år och lilla Ms, Baxton har jag aldrig träffat. Skumt men kul!
 
 
Tick tack tick tack....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0