Time To Bend Some Metal

 
Jag borde verkligen sova nu men DET GÅR INTE! Jag har sett Transformers, Dark Of The Moon and fuck me - den e bra!
 
Ni vet när man ser filmer som får dig att reagera på samma vis som fem koppar kaffe - this is one of 'em. Den första jag kommer ihåg som var sån var Gone In 60 Seconds. Jag satt som på nålar på McDonalds efteråt och allt jag kunde tänka på var att stjäla bilar. Matrix var min himmel, är fortfarande. Ingen aning om vad jag ville bli när jag såg filmerna - bara jävligt cool! The Avatar gav mig hjärnskakning när jag slog huvude i taxin när jag gjorde ett glädjeskutt in i taxin. Haha, jajamensan! Transformers 3 gör att jag hatar mig själv för att jag inte såg den på bio. Den är grym och jag kan tänka mig att jag på samma humör som Maddolään när hon sett Die Hard  <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0