Those Were The Days In 2011, part 3


Augusti


Familjen tog en mini semester och stannade en långhelg i systers lilla etta på söder i Gävle. Vi grillade på bakgården, tittade på apor, dansade oss till minnesluckor dagen efter och åkte till Limön och hade det super mysigt!









Tog en till minisemester och hälsade på sötnötterna på Irland ♥



Största nöten får jag väl inte lägga upp nån bild på  ;)

Bråkade med Alfakassan och var irriterad och drömde mig bort till alla andra länder när vi låg på stranden och slöade



Och sen packade jag faktiskt väskan och åkte till dessa andra länder för ännu en mini semester. Haha, fan va jag åkte  :)
Blev en vecka i Belgien och en snabbis till Paris med syster och Jossan.











September



Jag kladdade på lilla syster och Berlin ringde och satte fart på äventyrs nerven



Min plocka bär mani övergick i plocka svamp mani, nya terapi formen.



Pysslade lite i stenpartiet och blev lortig




Började planera ett mord efter att Kronofogden hörde av sig och ville ha pengar som mitt kära ex inte betalat på lånet.


Tjejorna i familjen åkte till Storstaden för The Arks avskeds konsert på Grönan och det var en riktigt rolig helg.






Fcik reda på att tjejerna i klassen i Sydney jobbar som make up artist för The Great Gatsby med bla Leonardo Di Caprio i huvudrollen. Inte lite ångest där inte!


Det var en påfrestande månad men i slutet av den kammade jag hem stor vinsten och fick en anställning





Oktober



Bruce kom på besök och det blev Dala sightseeing i några dagar med riktigt bra väder. Dumhuvet badade även i det tiogradiga vattnet?




Gick till sjukgymnasten för mina sliding ribs, men det gick ju som det gick


Kladdade lite mer på syster



Bokade flygbiljett, one way, och åkte till Fagersta och skrev på hyreskontrakt



Halloween



syster fick min favorit sminkning - docka



Haha, fy fan vad du såg ut, Ida   :)







November


Började månaden med att flytta till Berlin och jag var bra illamående och nervös när jag lämnade Puppy till flygpersonalen för ombord stigning. Men lägenheten var över förväntan och den kommande veckan skulle bli spännande med att försöka registrera sig utan ett ord engelska. Skam den som ger sig!



Puppy skaffade pojkvän redan andra dagen och jag hittade en tysk med engelska kunskaper



Det var sightseeing in Berlin och alldeles för tidiga mornar. Till slut även ett nytt jobb


Åkte och hämtade en liten Fröken som var mer vild än tam



Gick på Extreme Playgrounds och kärade ner mig, igen, i Brandon Boyd och hans Incubus



Tog en dags utflykt till Treptower Park och Spree Park - så häftigt!






December


Berlin var full av julbelysning och det var massor av mys



Julfest med jobbet och nya shoten Mexicana introduceras






Puppy har kuddkrig till mammas stora förtjusning




Vi köpte julgran och pyntade



Flög hem till Sverige över jul och fick lite snö, svullet öga och en HEL del mat. Till Arlanda blev det skjuts för stormen hade förstört rälsen.









och för er som inte fattar, så e det en pingvin!





Puppy missade hela paket öppningen och till slut däckade alla små barnen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0