Just Let The Door Open And She's There In a Minute


Idag har vi producerat en extremt inaktiv dag, jag har iaf!



Har legat i två nätter nu med konstant hosta,lyssnat på lilla frökens köksombyggnad och med en allmän negativ livsinställning. Jag HATAR hosta!

Det enda positiva är väl att vi fått beställa hem mat och att stora fröken nu går utan koppel, Deutschland style! Jag tänkte att det var väl lika bra att börja träna innan Berlinarna börjar kolla snett på oss för att vi har koppel. Så idag blev det över en timmes promenad längst väg och i park utan koppel. Hon e riktigt duktig och enda "felsteget" var väl när en border collie kom rusande och gav oss båda hjärtsnörp, när Fröken upptäckte några fotbollsspelande killar i parken och bestämde sig för forward/back/mitt positionen och när hon hoppade in i en bil... jag har en ganska lätt hund att sno!

Sen har det bara vart hosta och det börjar kännas i magrutan nu.
Känns riktigt skönt att få vara ledig i morgon för det blir nog ännu en sömnlös natt





Har även fått höra ryktesvägen att Puppy skaffat ny pojkvän?
Vad hände med avlånga Eddie?

Popular Puppy huh!


Kommentarer
Postat av: Anonym

söt hund :)

2012-01-09 @ 13:25:36
URL: http://dajanaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0