I Don't Want To Talk About This Again


Rachel: Well, you don't look like a bodyguard.
Frank: What'd you expect?
Rachel: Well, I don't know, a tough guy?
Frank: This is my disguise.


Så efter att ha diskat typ allt i lägenheten till följd av tillfällig städmani, bäddade jag ner mig i soffan, tände lite ljus och startade sista lånade filmen jag hade kvar som sista punkten för dagen. Bucklar till kudden alldeles perfekt, dricker lite cola och tittar mig omkring och nickar belåtet - det är rätt mysigt ändå i min lägenhet! Vänder på mig och fortsätter titta på filmen och två timmar senare upptäcker jag med fasa att jag ligger och suktar efter Frank Farmer! Så får man inte göra helt enkelt, inte han!

Tror jag precis hade en uppenbarelse - Jag behöver en flört!

Du får nog skynda dig hit nu syster innan stora syster blir knäpp på riktigt. Frank Farmer, ja herregud!




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0