Germany Called Today


Har studsat runt på små moln idag fast jag vet att jag inte borde.
En jättesöt kvinna från Berlin ringde och frågade omjag fortfarande var intresserad av ett jobb och jag tror ni kan gissa vad jag svarade. Så nu väntar jag på att telefonen ska ringa igen för en intervju. Och jag vet att man inte ska ta ut nåt i förskott, men jag har alltid varit kass på sånt. Så jag studsar lite diskret ut på google och kikar lite.



Syster fick sig en omgång igår med min nya peruk. Hon såg minst sagt annorlunda ut.



Och jag har helt kärat ner mig i en liten mening i den här sången. Jag vet inte vad det är, men varje gång vid 2,19 - 2,25 får jag rysningar och jag tycker det är det vackraste jag hört.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Med bilden på dig precis bredvid så ser man verkligen hur sanslöst lika ni är varandra! Skitsnyggt sminkat Malin! Jag önskar jag hade din talang! Hoppas allt är bra!

2011-09-07 @ 15:26:44
URL: http://sandraohsandra.blogspot.com/
Postat av: Sofia Vienna

skojar du med mig? är du serös på riktigt? då ska jag komma och hälsa på dig. ville flytta till berlin egentligen, men kände att london var lättare. Vad är det för jobb? Jag hoppas du får det så jag kan komma och hälsa på! (:

2011-09-07 @ 22:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0