Free Concert For The Forest People


Jätteskönt väder idag, så jag o hunden gick ut i skogen och kollade läget bland tallarna.
Jag har en tendens att sjunga en massa när jag är i skogen, för plötsligt får jag ju för mig att det ligger en björn och lurar på mig. Inte blir det bättre när hunden reser ragg och morrar åt något längre bort. OK, om det hade varit en stor schäfer, men inte en 10kgs hund som inte vågar vara i samma rum som någon som imiterar ett får. Jo, hennes första fobi är BÄÄ...  kanske har å göra med att varje gång hon sett ett får har hon nosat på strömmen och tjutit som en bebis.

men ja, efter lite efterforskningar kom vi på att det enda läskiga i skogen var en missformad stubbe. Men det säkra före det osäkra! Och det följde även med lite svamp, men bara lite.

Har gjort sista testet för jobbet i Berlin och gett dem en massa referenser att kolla upp och lite annat. Så nu blir det 2 veckor utan sömn innan jag får veta nåt. Och får jag jobbet blir jag tysk innan året e slut.
Sjukt!








Tur jag har ögonbryn iaf...





Sötaste kotten i skogen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0