That Crazy Stupid Love



Hade tänkt ut en massa saker jag skulle skriva, men det blir bara fel hur jag än försöker få till det. Tror jag kärleksdampar lite efter att ha kollat på den här filmen. För fy vad bra den var, på alla sätt och vis. 500 days of summer har fått en stark rival och mina tankar är överallt och trasslar in sig. Så jag är tyst och väntar istället.



Syster åkte direkt till pojkvän för att mysa, jag släpptes av hemma, tog ett glas vin och letade reda på filmens soundtrack på Youtube. Har lyssnat på samma låt i en kvart nu och tittar på när Puppy's överläpp rycker i sömnen och känner att det får vara nog med hjärteansvar för stunden. Och jag har ingen brådska. När det väl händer ska jag se till att det blir bra, riktigt bra, för det är jag värd. Men för stunden har min lilla hund extra mjuk päls efter sitt bad och jag har dagdrömmar så det räcker och blir över.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0