What Took You So Long

Idag är en skum dag...
Nu har jag varit i Belgien i en månad och det var inte alls lika lätt att få jobb som jag trodde. Från början tänkte jag leta jobb både i Belgien och i Amsterdam, men sen ändrade jag mig. Jag kom ändå hem för att få vara nära vänner igen. Och självklart har de flesta erbjudanden kommit från Amsterdam, bara för att jag inte vill längre. Men idag, nu jäklar!
På fem timmar ringde det från tre olika ställen och bjöd in mig på intervju. Första är i morgonkväll, andra på måndag och den tredje på onsdag. Herregud, tänk om jag måste välja? Första jobbet är ju ett barjobb och det hade ju vart gött med sån erfarenhet med, för de andra två är samma jobb jag gjorde innan. Spännande!

För övrigt är jag halvt paralyserad idag av träningsvärk. Tog med mig Bruce på springtur, han studsade dock fram och jag började se ljuset i tunneln ganska snabbt. Killar! Sen var det styrketräning och idag gör nästan allt ont. Ännu värre, i morgon kommer det göra ondare :(  Försökte mig på armhävningar igår, men nu håller bröstkorgen på att spöka igen så det kändes som bröstbenen trasslat in sig i varandra och bara väntade på att få kollapsa.

But hey, om lite motion innebär att dom ringer för intervju dagen efter kan jag gott lida lite



Retardpuss på det






Kommentarer
Postat av: Dessi!

Jaa det är verkligen hemskt:(

2011-05-04 @ 18:29:00
URL: http://dezirees.blogg.se/
Postat av: Flumix

Tusen tack! Kul att du tycker om det :)

2011-05-04 @ 19:43:10
URL: http://flumix.blogg.se/
Postat av: sofia vienna

snygging!

oooh, hoppas intervjuerna går bra!!

2011-05-04 @ 19:52:55
Postat av: Tillan

Svar: Aah, hela deras hus är helt otroligt fint och luftigt!



Indien är ett väldigt speciellt land, väldigt olikt från Sverige! I Indien är det den som skriker och tutar högst, springer snabbast, starkaste maten som vinner om man säger så! I början hatar de flesta Indien men sen kan det antingen gå över till total kärlek eller fortsatt hat =P Jag ÄLSKAR Indien och jag lärde mig att känna mig hemma där, ett vanligt smeknamn för Indien är "Det underbara kaoset"! Jag tycker läätt du ska ge landet en chans, men kom då ihåg att också verkligen ge det en chans! 2 veckor är inte tillräckligt utan minst en månad för att vänja sig!



Kram!

2011-05-04 @ 21:24:29
URL: http://tillantillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0