Teenage Mutant Ninja Turtles

Idag har jag och puppy rätt att slappa i soffan för ute regnar det och vi var uppe tidigt i morse (vid halvtio, haha) och har redan vart inne i Antwerpen och sprungit. Vi har åkt spårvagn för första gången, vilket var mindre roligt enligt puppy. Jag har hälsat på jobbet och lärt mig hur man öppnar baren och allt sånt, medan våra hundar for runt över hela golvet och lekte. Samma ålder och lika myckwet energi, så både jag och Iris var tacksamma när de tröttade ut varandra. Jag har mitt stora test i morgon och är ensam bartender i baren till sex på kvällen. Är det samma väder som idag blir det en lugn dag, men man vet ju aldrig. Kommer vara ett nervvrak i morgon när klockan slår tolv, men det kommer gå bra. Jag kan det mesta nu, annars har jag tillåtelse att ringa Iris när jag har panik, haha!

Annars händer det inte så mycket just nu. Hoppas på svar från intervjun jag var på förra veckan, så jag kan börja kolla på lägenheter på riktigt och kanske kunna köpa mig nåt fint klädesplagg eller nåt. Igår när det var superfint väder och riktigt varmt ute, låg vi i parken och slappade. Vi gjorde en görhäftig upptäckt när jag upptäckte att dom där stora fiskarna jag trodde mig se, i själva verket var sköldpaddor!!! Sen satt jag och pupp bänkade vid vattenbrynet och försökte locka till oss dom.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0