Leixlip Calling


Haha, igår satte dom mig på prov i baren!
De sista två timmarna lämnade dom mig helt ensam och helt plötsligt var hela uteserveringen full av tantor som ville ha drinkar. Var en hel del lime och myntablad som blev krossade och en hel del improvisation vad som skulle vara i och hur mycket. Men jag hörde ingen klaga, så jag antar att dom blev godkända? Stressigt som bara den, men kul att jag faktiskt klarade av det. På söndag är sista "träningsdagen" sen är väl tanken att jag ska börja jobba på riktigt. DET kommer bli nervöst!

Fick även ett samtal från mina muppar på Irland som satt på CourtYard och drack öl. Hoppas det inte dröjer allt för länge innan jag får se dom igen






Nu ska vi ut i solen och gratisfestival i parken här i Hoboken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0