Too Scared To Look

Haha, fy vad fånig jag känner mig!

Vi ska hålla på med special effekter i skolan nästa vecka och har i läxa att kolla upp bilder på sår och äckel. Jag har lyckats googlea 3 sidor med blåmärken och snart får jag sendrag av att tårna kniper ihop sig. De e ju så äckligt och obehagligt och jag är livrädd varje gång jag byter sida. Man vet ju aldrig vad det finns för sjuka bilder där. Vet inte riktigt hur jag ska göra med min läxa. Kanske kan muta Maja och be henne leta efter lite bilder.

Haha, vilken liten klenis jag har blivit!

 

Annars funderar jag på att gå på bio ikväll, bor ju granne med IMAX som har världens största bio skärm och just nu visar dom en film om Titanic i 3D. Eller kanske Tron i 3D, omgjord bara för att passa den stora skärmen. Måste iaf ut och rasta mig själv lite. Gårdagen blev pannkaka bara, så Maddo fick trösta lite. Dock tror jag bara det blev värre, haha! Saknar ju mina tokstollar så jag riskerar att blir gråhårig ibland.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0