My Sleep Schedule Are None Existing

Min plan att ladda hem Titanic gick ju sådär...lyckades fixa Titanic 2 tydligen, och det var inte mycket att hänga i julgranen. Rent förfärligt dåligt faktiskt.

 

Och jag måste sova men har ingen lust alls. Om fyra timmar ska jag försöka pallra mig upp och ta mig till Opera huset, för i morgon ska det sminkas! Mitt första riktiga photoshoot utanför någon skola och jag börjar bli duktigt nervös. Allt är packat och klart, men allt kan ju gå fel. Som tur är det bara vanlig make up, så rent tekniskt sett borde det inte kunna gå fel. Jaja, vi får se i morgon.

Blev inställt

 

För resten tycker jag fler borde skaffa Skype...

 

 

 

Wish me luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0