It's The Mardi Gras Mix

What do you get if you mix a French maid, a bumblebee, little Bo Peep and a bearded lady - An awesome Mardi Gras!

 

Var och hälsade på gänget jag ska sminka på lördag när det är Mardi Gras, och blev glatt överaskad - dom e halvt galna, haha! Riktigt sköna människor och det kommer bli så jäkla kul. Jag ska sminka dom till det ovan och tänkte själv gå som kille. Blev så kär i min lilla skäggstubb förra gången och det är ju Mardi Gay, så jag får väl ställa upp. Tjejen som jag har pratat med äger en hårsalong på andra sidan bron och istället för betalning kunde hon hjälpa mig med håret och kanske göra det lite längre :)  Dom bjöd på dricka och sen började deras projekt med att vaxa!! Mistys skägg i ansiktet. Det gjorde ont i hela mig när dom ryckte bort allt och i slutet rann tårarna på honom. Men lika kul hade dom för det.

 

Så på lördag vid fyra ska jag ta med mig sminket dit så gör vi oss i ordning med lite skumpa och musik. Sen blir det party natten lång, för tydligen känner dom en massa människor på som olika klubbarna. Åh, vill ha lördag nu! Ska bara försöka komma på hur sminket ska se ut för dom gav mig fria händer, hehe!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0