I Love Hjo

Så står det på välkomst skylten till Hjo!
Och ja, den staden kommer väl alltid vara lite speciell med alla minnen och bus.

Jag har sovit som en liten prinsessa i natt i mitt gamla rum och var uppe vid åtta i morse, pigg som en lärka!
Ute skiner solen så där härligt vårigt, jag ska hoppa in i duschen och sen ska jag poppa hela vägen ner till Hjo för att kramas med mina små troll och träffa lilla M. Ska bli skönt att åka bil helt ensam och köra min nostalgitripp. Har inte åkt den vägen på två år, så det blir kul att se om allt e sig likt. Har med kameran för jag tänkte fylla ett helt mineskort med hundpussar



Kommentarer
Postat av: Sofia Vienna

har du vägarna förbi lidköping eller skövde så hojta till (:

2011-03-31 @ 11:29:55
URL: http://sofiavienna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0