Wish He Could Fit In My Bag


trött, trött, trött

Var på bio igår och såg nya Pirates och den var inte alls dålig som alla andra säger. så jäkla skönt att den där Kiera är borta ur filmen. Gillar inte henne det minsta!
 
Har jobbat hela dagen på Kid's men det var helt dött i baren, så jag sprang mest runt och åt gratis nachos och dagdrömde. Det kom in världens skönaste kille vid lunch som stannade i en timme och underhöll mig. Så där underbart skönt flummig och mysig, så jag ville bara trycka ner han i väskan och ta med mig hem. Blev nog lite kär, haha! Funderade ( gör kanske fortfarande? ) om jag skulle försöka mig på lite stalking, för han jobbar här i Hoboken och plötsligt bara "råka" stöta på honom ute på gatan? Hade inte det varit super!

Kom hem och tog ut puppy på en två timmars promenad i solen och njöt. Trodde det skulle vara nog för att göra av med lite av hennes energi...oj så fel jag hade. Dock kändes det lite som mission impossible när jag kom hem och såg att hon lyckats få ner hela hundmatspåsen så det var mat över hela golvet. Det var fullt av energi i henne slilla mage redan. Och även om hon lät bli tallrikarna den här gången, hittade jag en annan överraskning på hennes filt. Se så fint hon hade lagt upp sitt hyss för att skåda när jag kom in genom dörren -




Puppys score:
-3 plates
-1 glas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0