I'll Forever Roam

Om 2 timmar går bussen in mot Falun och sen på tåget till syster i Gävle innan jag flyger tillbaka till Belgien i morgon bitti. Måste duscha och packa ihop mina grejer, men jag vet inte riktigt om jag vill. Har haft en riktigt bra vecka och åker jag nu vet jag inte riktigt när jag kommer tillbaka. Kanske inte blir förrän till jul och det känns som alldeles för lång tid. Ska få svar om arbetsintrevjun jag var på idag, men jag vågar inte hoppas på för mycket.
Fan, känns lite sorgligt, men samtidigt har jag saknat min lilla puppy som drivit Bruce till vansinne vid det här laget. Haha!



och behöver jag ens säga att Kings of Leon var helt jävla underbara igår på P&L och att Use Somebody fick hela folkhavet att stå på tå och jubla. Så jäkla fint!




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0