Dazzled And Confused

vad betyder dazzled egentligen?
Bara jag som skriver saker jag egentligen inte vet vad det betyder, men som låter bra?

Åh herregud, var precis inne på Kopparstadens hemsida och kollade på lägenheter, mest på skoj.
Men vips, sitter jag där och jämför vilka lägenheter som skulle passa mig bäst inne i Falun?
Har tidigare idag kollat upp flygbiljetter, mest på skoj för att se när det var som dyrast/billigast.
Har kollat med olika flyg bolag om husdjur, Ryanair tillåter inte husdjur inne i kabinen. Brussel Airlines tillåter hundar med väska upp till sex kilo.
Vägde puppy, mest för skojs skull, och har insett att jag kanske får ge henne nytt smeknamn. Plötsligt är hon uppe i sju kilo??? Jag trodde hon var liten?

Så ja, mycket jag gjort mest på skoj idag

Suck!






Haha, började precis prata med Kim på Facebook, gamla klass kamraten från Sydney -
Hej Ångest!

Kommentarer
Postat av: Tillan

Svar: aaah det gjorde vi ju typ! Mirre och jag h;ll om varandra och gungade till hela laten! Jag filmade hela Bed of roses-framtradandet sa jag lagger ut den pa bloggen idag eller nan gang i helgen, fett bra ljud blev det sa kolla det! :) x x

2011-06-17 @ 09:07:56
URL: http://tillantillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0