You Spin One Way, And I'll Spin The Other

Hjälp, det är redan torsdag!
Är rädd för att dom här veckorna bara kommer vara borta en dag och jag är på väg till Arlanda. Men men, är taggad som fan på att få åka iväg nu!

Har "sovit" jättekonstigt inatt, drömt en massa konstiga saker och vaknat precis hela tiden. Idag går jag runt i mjukisar och de lila tofflorna jag fick i present. Ska leta reda på lite söta bilder och skicka iväg till Maddo och lyssna efter hennes pip. Tror jag har en "sakna Cluain Dara maffian" idag. Annars dricke rjag julmust, äter kakor och känner mig allmänt onyttig och lat! Ute är det ju snö och kallt, så jag håller mig helldre inomhs. Dock fins det gränser, så ikväll blir det gratis Pilates pass inne i Falun. Har jag tur kanske det kickar igång mig lite. 

Dagens irritationsobjekt är mitt egna huvud som inte vill sluta snurra. Får nog ta och kurera mig lite på soffan!

 



It's Britney bitch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0