Starting Countdown

Jaha, så satt man här då...sista dagen på jobbet!
Misslyckades totalt med att sova inatt med och smög hem till min egna säng vid två. Gjorde lite sit ups, läste lite tidningar och låg och vred mig i sängen. Super irriterad över att inte kunna sova när jag tom varit duktig och inte sovit något på dagen. Var död på morgonen och det gjorde ont att ens försöka öppna ögonen. Men efter lite Red Bull och pepp musik blev det bättre.

Och nu har jag 1½ timme kvar på min HP karriär, sen är jag arbetslös! Har inte gjort många knyck idag, men nu blir jag nästan lite stressad att tiden helt plötsligt går så fort. De e slut nu, på riktigt! Efter 2 år med det här jobbet ska jag gå hemma i nästan en månad och dra fötterna efter mig. Skum känsla! Och mitt rum har antagligen blivit paxat med, så nu är det bara att börja städa ur. Har redan packat det mesta, men det kommer kännas när jag stänger väskan och går ut till taxin på måndag. Ouch!

Nu är det en timme kvar och jag var precis på mitt sista möte. Nu har jag ont i magen :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0