The Brazen Head

Oj oj, det kommer bli svårt att försöka sysselsätta sig dom här veckorna. Svårast blir det nog att försöka hålla mig från att förändra håret. Bra sugen på nån ny färg, men ska försöka hålla mig och låta den Australiensiska solen sköta jobbet. Dagens projekt blir nya sminket, har en ide!

Men ja, sista kvällen ute i Dublin då:

Jag o Mads tog bussen till Dublin och gav oss på lite shoppping och asiatisk buffe.
Vi mötte upp Johan, Sonny och Maddes pappa med tjej och åt middag på Eddie Rockets. 60-tals inspirerat hamburgehak med världens godaste shakes! Gick vidare mot Irlands äldsta pub, The Brazen Head, och klämde in oss vid den öppna spisen. Jag älskar det stället! Det är trångt, mörkt och mysigt, en massa gamla tavlor, tidnigsurklipp och väggarna är tapetserade med sedlar från hela världen som gästerna skrivit på. Sjukt mycket pengar! Deras bartenders är jätteroliga och trevliga och det är live musik. Var en perfekt sista kväll i staden med de jag kommer sakna mest!
















  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0