The Rage Keeps Me From My Sleep

Jag har glömt hur man sover igen, blir så när de e för mycket i skallen.

Inatt körde jag styrketräning vid 4 i ett försök att bli trött. Kvart i sex vaknade jag och väntade in alarmet. Så jag var lite halvdöd på jobbet idag, men jag fick ändå gjort det jag skulle. I morgon är vi lediga så då blir det sovmorgon och på fredag är sista jobb dagen på HP. Kommer kännas jäkligt skumt!

 

Har hållt mig vaken än så länge, men nu börjar det  bli kämpigt. Har kollat igenom gamla bilder och filmer och det fanns en hel del. Hittade videos från RATM konserten så det finns risk att sömnen kommer skjutas på lite ändå. Kommer inte ihåg att jag filmade ens, så det var en trevlig överraskning.  Så jäkla bra konsert!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0