Soundwave Festival

Efter att blivit påpushad av Essi, har jag nu beställt biljetten!
Har varit inne och kollat på sidan hur många gånger som helst, men aldrig kommit till skott. Ville ju inte gå själv.
Men den 27 februari ska jag få se några älsklingar! En som jag inte hade en aning om att han skulle dit. Hans nya band heter One Day As A Lion...Zack de la Rocka - sångaren i Rage Against The Machine!
Jag såg det först för en timme sen och har trackasserat Youtube sen dess. Får gåshud bara jag tänker på det. Dom låter som Rage och deras konsert i Dublin var en enda lång orgasm. Det har både jag och Maddo kommit överens om. Förbannat bra! 



Andra godingar är:
Rob Zombie
30Seconds To Mars
Nonpoint
Iron Maiden
(som jag fortfarande inte tycker om, men som jag precis som förra gången, antagligen kommer sjunga med i Run To The Hills, för full hals med de andra)
Ill Nino
Queens Of The Stone Age





Can't Wait!!


Kommentarer
Postat av: Essi

Vilken buss vi tar har jag ingen aning om, har inte kollat närmre på bokningen där, måste man bestämma exakt vilken tid man vill åka?

Och det där med biljetten skulle gå jättebra, dock vet jag själv inte vilken adress jag ska skicka till så jag övergav ansvaret för bokningen till min syster. Ska fråga henne så ska jag säga till dig sen! :)

2011-01-24 @ 06:44:37
URL: http://blacksunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0