I'm Keeping Busy

Gör mitt bästa för att hålla mig sysselsatt här hemma i Dalarna, så jag inte behöver fokusera på att tänka.
I onsdags gick jag till doktorn och bad honom skära bort lite hud på mg. Bukplastik operation inför Bondi Beach! Nej då, ett litet födeslemärke bara. Man har ju blvit för gammal för att vara självdestruktiv, så jag lät doktorn sköta det där. Nu kliar det som satan! På kvällen åkte jag till Gävle för att fira syrrans födelsedag och vi spenderade halva natten med att prata och skratta. Tror aldrig jag har sett en så pigg bakfylla som min syrra hade. Herregud vad hon pladdrade på och sprang omkring vid fem där på morgonen. Vi käkade lite lunch och stirrade ner en alldeles förträffligt snygg pappa i kostym med två supersöta döttrar.

Sen tog jag tåget till Stockholm och gick på Hanna Turi's releasefest för hennes debut skiva, på Södra Teatern. Hon var grym och jag kunde inte låta bli att känna mig riktigt stolt! Träffade Mattias familj och släkt och det var så härligt att se dom igen. Helt underbar familj! Hittade även en väldigt hårig och osocial Winnerbäck i publiken. Tror han passar bäst uppe på scenen faktiskt. Efter deras spelning gick vi ner några gator och dansade loss på Kvarnen. Blev en sen natt och tidig morgon, för kvart över tio tyckte tanten på mitt B&B att jag skulle checka ut :(
Käkade lite lunch med pojkarna inna jag åkte hem och sen var det myskväll hemma i soffan med mamma o pappa och Let's Dance.

 

Idag är det födelsedags firande av syrran med släkten, så om en kvart ska jag vara klar?
Fika med mormor och farfar och ikväll åker familjen in till Falun för middag och firande av Tinis. Fick svar från Maja i Sydney idag om en lägenhet och fick lov att dampa omkring lite för mig själv. Depositionen ska betalas på måndag, så jag hoppas allt går som det ska. berättar mer då :)  Men det känns förbannat bra allt!

På torsdag smäller det
Arlanda-Heathrow-Hong Kong-Sydney


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0