I Have All These Memories

Sitter på jobbet och alla har panik över att det fattas personal. Snö är inte särkillt populärt här nu. Men jag bryr mig inte särskillt mycket, orkar inte. Så länge inget katastrofalt händer, brukar dom kunna lösa det själva. Nej, jag sitter och kör nostalgi race på bloggen istället. Läser alla gamla inlägg och känner att jag börjar få lite små ångest. Eller jag är nog lite rädd, rädd att lämna allt.

Idag är den första december, en dag närmre alla jobbiga farväl.
Hittade så många inlägg, små notiser om händelser, meningar och människor som gjort så stor inverkan på mig. Ibland var det svårt att veta om jag skulle le eller kanske bara brista lite inombords. För allt det försvinner nu ju, lämnas kvar som minnen. Men jag har bestämt mig för att le, för det var det dom fick mig att göra - le!

Det här inlägget tvingade ut mig på rökpaus

♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0