How Do You Do With Just One?

Ikväll kommer Frugan hem, så jag får passa på när jag fortfarande e ledig.

Idag har jag:

 

*Lyssnat på en och samma låt om och om och om igen

 

"It's a melencholy time
But together we'll be fine
Hey, let's go with a smile
"

 

*Ätit pasta med ketchup och en massa majonäs i soffan med fötterna på bordet och inte plockat upp gaffeln när den ramlade ner på golvet

*Gått på toa med öppen dörr

*Sprungit runt i trosor och sjungit med för full hals. Jag flyttar snart, så grannarna får tro vad dom vill

*Sminkat mig och gjort pussmunnar mot spegeln och försökt listat ut vilken min som är bäst (Jag kan inte göra bra pussmunnar)

*Bäddade ner mig i soffan och tittade på The Life Of David Gale i mörkret och snorade

*Började dagen med ett glas vin

*Avancerade från spegeln och tog fram kameran för att öva pussmunnar. Fattar ni hur svårt det är att blunda med ena ögat och försöka se sexig ut?

*Googlat snygga dreggelobjekt och lutat mig tillbaka och drömt lite. Tänk om...

*Listat upp allt jag ska göra när jag blir rik..igen!

*Läst igenom gamla mail från lilla M och väckt fjärilarna i magen. Snart...

 

Men nu har jag tydligen blivit bjuden på gröt? Så jag antar att jag måste klä på mig och börja uppföra mig?

Hade som nyårslöfte att sluta röka (igen) men jag skjuter på det tills i morgon. Ska flirta lite med grannen och försöka sno åt mig en. Det e ju trots allt söndag

 

Säger ju det...totalt jäkla omöjligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0