He Had That Sweet Confusion All Over Himself

Det finns två personer på Irland som gjorde allt så mycket lättare och roligare.
idag fyller en utav dem år, min lilla mys.

Jag satt och läste igenom bloggen idag och det finns små spår utav honom lite överallt. Allt började med att jag blev förälskad i hans jeans och sättet de satt på hans lilla rumpa, haha! Sen var det myskvällar ute i deras bakgård under täcket halva nätterna, filmkvällar, söl dagar ute på gräsmattan och en massa roligt. Och ja, till slut vågade jag lite mer än att bara låtsas frysa lite oskyldigt för att få krypa ner i hans famn.

Sen har han funnits där så många gånger och låtit mig leva i min lilla bubbla. Sista halvåret på Irland var ett utav de värsta jag haft och fula ovanor togs tyvärr upp igen. För även om jag hade min lilla underbara flock av retards omkring mig, tror jag aldrig att jag känt mig så ensam och malplacerad. Men mina två största Swedtards tillät min bubbla att existera och jag kunde se förbi det värsta.

Och på nåt konstigt sätt kändes det som att folk fattade? För jag har aldrig varit med om att människorna omkring inte skämtade och gjorde narr utav det fina. Aldrig hörde jag en kommentar från de som vanligtvis gärna låter käften glappa och sviker. De visste men de lät det vara. Han kunde lägga armen om mig när vi var ute ibland, men aldrig nåt mer. Och det var så fruktansvärt befriande att få hålla allt för oss själva. Så min bubbla var lite helig för mig. Min borttappade lilla sak var bara min och ingen visste vad vi gjorde, sa eller hur vi kände. Vad vi hade hade inget med resten att göra. Det var min egna lilla värld. Just därför har han aldrig riktigt tillkännagivits här heller...han/vi var min fristad från allt omkring. Han var min flykt

Och jag saknar att få ligga brevid dig om nätterna och få känna dina armar omkring mig.
Du e helt underbar, glöm aldrig det!!
Se nu till att hitta dig nån fin tjej som kan få njuta lika mycket utav dig som jag fick





Kommentarer
Postat av: Lina

Svar: Usch då! Skönt att det försvann! Hoppas det blir så för mig med (: !

2011-01-31 @ 20:18:13
URL: http://nonelikeme.blogg.se/
Postat av: Hanna Skattberg

- haha ja, men nu ska jag försöka låta mitt hår va så de inte blir mer förstört, kanske färgar de en gång så de blir bra igen men aa jag vill inte ha så slitet hår, så ska försöka låta bli^^

2011-01-31 @ 22:10:49
URL: http://hhannaskattberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0