Not Going The Way I Planned

Hmm, en nog lite dålig dag idag...

Har spenderat flera timmar på att söka jobb överallt, aldrig sökt så många jobb innan, och allt jag får som svar är: Oh, I've heard very good things about the Swedish massage. Interested?

 

NEJ!

 

Ligger fortfarande i sängen och tjurar och har magknip över att jag inte fått ett enda seriöst svar, inte ett enda?! Så nu vill jag ut och handla tröst mat och tycka synd om mig, men jag får nog nöja mig med gröt om det ska hålla på så här :(  Jävla skit!  Skit skit skit SKIT! Om två veckor ska hyran betalas igen, jag ska kunna äta något med näring i och fortfarande ha pengar till skolan...vart ska jag få alla dom pengarna ifrån?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0