Man Up

Nej, sorry för igår!

Det är ett jäkla gnäll och tjat från mig, men nu ska det bli bättre!

Vet ju att jag kan det här, behövde bara en tycka synd om mig själv dag. Idag har jag anmält mig som volontär hos en healer och psykoterapeft grej? Får väl om han/hon can work their magic on me, haha! Har även varit nere i gymmet, sprang en halvtimme, simmade en halvtimme i den lilla poolen och skrattade åt den dumma kinesen som försökte sig på crawl. Poolen är alldeles för liten för det :)

 

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på resten av kvällen?

Har havregryn så det räcker till frukost i morgon, fick just tillåtelse att äta upp Majas muffin, det regnar ute och jag är lat. Film och hoppas att någon har vaknat efter det? Så jäkla irriterande att ni fått för er att ni måste sova?

 

Men ja, som sagt: Man Up, Malin

 


Kommentarer
Postat av: caroline tyledal

sv: Filmen var verkligen super bra! Rekomenderas starkt =)Ja just nu känner jag att jag verkligen vill och kan kämpa till det mål jag vill nå, innan så var jag inte ett dugg intresserad av skolan och var väldigt slapp på lektionerna, men i åttan / nian så har jag börjat kämpa och blivit väldigt intresserad utav att bli advokat och eftersom det är något jag verkligen verkligen vill, så hoppas jag att jag själv har den orken och styrkan att klara att plugga vidare 5 år efter gymnasiet! =D Jag hoppas verkligen det, vad har du för dig inom jobb och sånt då? =) kram

2011-02-13 @ 17:55:32
URL: http://tyledal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0