I Miss That Boring Normal Thing I Used To Do

Idag gjorde jag nåt dumt...gick in på Blocket och kollade igenom typ alla Sveriges hundar som var till salu. Antar att gårdagen satte sina spår, för nu saknar jag att ha en fyrbent liten vän nåt oerhört. Det är verkligen speciellt att ha en hund. Så ja, vem vet vad som händer nästa år? Jag har ju insett att jag blivit halvt beroende av att fantisera om en helt vanlig svensson vardag med allt vad det innebär. Storhandla på Willy's efter löning, TV kvällar i soffan (har inte kollat på TV på två år nu) söndagspromenader, äta frukost till de tidiga radioprogrammen, tända en massa ljus på kvällen och vattna mina orkideer och mysa ner mig i sängen med antingen min fyrbenta eller kanske rentav tvåbenta vän? Herregud vad jag saknar allt det. I två år nu har jag fått begränsat mig till en resväska och två år innan dess levde jag i ett förhållande som bestod av mer bråk än glädje och ett ständigt grubblande om vart jag skulle ta vägen sen? Nu ska jag hålla ut till december, sen får det vara bra för ett tag. Vem vet, kanske det är dags att börja bli lite allvarlig med livet?

 

Men jaja, får försöka leva Aussie liv tills dess och räkna ner till syskonen kommer och hälsar på. En graviditet kvar, haha! Men nu får ni hålla tummarna för mig, för nu blir det jobb intervju

 

Så högsta volym för pepp

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0