I Just Can't Get Those Eyelids Heavy Enough

Fan, jag blir inte trött den här veckan?

Låg hur länge som helst igår och försökte somna, men det går ju inte. Trodde pilates passet idag skulle trötta ut mig, men icke då. Kanske zumban i morgon fixar det. Tyckte det var dags att jag testade nu efter att alla tjatat om det så länge. Ska prova på joga sen åxå, nu när jag har en vecka på mig att prova allt gratis. Ligger precis vid skolan dessutom, så det e perfekt!

 

Och jag längtar till på torsdag...har köpt Face and Bodypaint från skolan :)  Tycker jag hållt mig tillräckligt länge från kladd nu. Och Maja jobbar, så jag behöver inte oroa mig för att skrämma henne, haha!

 

Pratade med mina hundar på MSN och tårarna bara rann när jag såg deras söta öron som lyssnade efter vart mamma var. Så förbaskat söta små varelser

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0