Dag 12 – 10 saker du inte vet om mig

Har suttit och tänkt på det här hela dagen, men jag vet inte om jag kommer på tio saker? Visst, ni kanske inte vet min favoritfärg, men hur kul e det då? Gör ett försök iaf

 

1. Varje gång jag hittar en öppnad burk med makrill i tomatsås, måste jag bara lukta på den.

2. Jag är kär i en med samma namn som mig själv    ♥lilla M

3. Min största dröm är att få vara kreativt fri och inte behöva bli dömd för det jag skapar

4. Jag kan äta dillmajonäs direkt ut ur tuben och tycka att det är mumma

5. Det absolut bästa jag vet är kramar, det slår allt!

6. Fick jag välja mitt egna utseende, vilket som helst i världen, skulle jag välja att se ut som Bill Kaulitz

7. När jag är gammal, vill jag bo på en gård med en gigantisk Shire häst, två fjällkor och en tigrerad Grand Danois

8. Jag är bra på att laga mat och äger ett flertal kokböcker

9. När jag var yngre, målade jag oljefärg på allt, skåp, stolar, kopierade Marilyn Mansons tavlor

10. Det första jag snattade var en stor färgglad klubba, med mamma ståendes brevid mig och jag sprang för glatta livet.

 


Kommentarer
Postat av: Ida

Jo men precis! :) hehe..

2011-02-28 @ 13:02:08
URL: http://frandagett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0