Dag 06 – Om det här vore min sista dag

Om det här vore min sista dag skulle jag bli himla ledsen!

 

Men jag har en plan:

Jag skulle ta alla mina pengar och köpa en biljett hem till Sverige. För eftersom det är 11 timmars tidskillnad, borde ju det betyda att jag vinner tid. Precis som att när det är rea och man tjänar pengar på att shoppa! Sen skulle jag be hela min familj att möta upp mig på flygplatsen i Borlänge och bara mysa hemma.

 

Annars om jag redan hade varit hemma är det en annan femma. Eller egentligen inte.

Jag tror inte jag skulle göra så mycket konstigt eller överdrivet. Jag skulle bara vilja känna mig trygg och säker och älskad.

 

Nej, fy va deprimerande tanke.

Nu schlutar vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0