Aim For The Middle, Causes The Biggest Damage

 

Haha, nej då!

Så illa är det inte, tyckte bara bilden var lite rolig

 

Ska strax ta hissen till andra våningen och försöka mig på att vara lite hurtig. Lite svårt att ta sig upp ur sängen bara. Man blir lite väck i skallen efter 6 timmars teori om ansiktsformer, skuggning, highlight, olika foundations, waterbased, siliconbased, layerbuilding, colour theory och gud vet vad? Sen gick jag till jobbet, tar 35 min, lite längre om man tar fel väg ;)  Men det var faktiskt första gången jag gick vilse på över en vecka. Så medalj till mig! Gick hem och har sökt lite fler jobb, fått ett mail från en holländsk tjej som föreslog en fika och en kille som undrade om jag ville gå på honom mot betalning? Tänker inte ens fråga vad han menade med det?

 

Så löpbandet en halvtimme om det inte är för många människor, simma en halvtimme, renskriva dagens anteckningar och sen kommer jag däcka. Men det är skönt att hålla igång. Blir mindre tid att tänka på.

 

Men glad alla hjärtans dag på er då!

Virtuell kram till alla som vill ha, no extra charge

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0