Safe In Bed

Herregud, vilken seg morgon - men mysig!
Kidsen var ju som vanligt uppe innan tuppen och vi var ute på en liten toalett vända vid sju. Kokade lite te och skar upp apelsinklyftor, måste lära mig att handla frukost till söndagarna när allt e stängt i det här landet. Bäddade ner mig på bäddsoffan, tände en massa ljus och tittade på nya filmen 50/50 med Joseph Gordon-Smith. Ganska bra och han är alltid fin att titta på. Lagomt till att filmen slutade sov båda barnen ihoptryckta intill mig, så jag passade på att göra samma sak och hann med många timmars dröm på en enda timme. Vaknade helt slut efter ha sprungit runt som en dåre och letat efter min borttappade kinesiska syster som jag glömt namnet på...

Är dags för en vända med hunden igen, men sen blir dte banne mig en till liten powernap, för jag är helt slut. Stora problem med att hålla uppe ögonlocken. Men det var mycket igår, jag tog då städning till en helt annan nivå och skämtar inte när jag säger att jag lätt dammsög i fyra timmar. Ändå virvlar det runt små dun överallt?! På kvällen var det inflyttningsfest hemma hos Robin och Steph, men det blev lite för mycket torgskräck för min del, så jag gick hem vid halvtvå och kramades med Puppy framför julgranen istället.

Idag ska vi leta reda på slottsparken här i Pankow om foten godkänner promenaden. Har gått runt i en vecka nu och haft ont utan att ha en aning om vad jag gjort och nerver som spökar. Sen ska jag fortsätta under filten med mina nya böcker som jag beställt hem och ikväll ska jag banne mig ta mig till den där julmarknaden. Jag får vara hur jävla tvär jag vill, ikväll är det fjärde advent, i kväll SKA jag på julmarknad. Som jag har tjatat och ännu har jag inte varit på enda...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0