Above The Clouds, Above The World

Tittade på extramaterialet på Pixars film Up igår och tror jag såg den absolut vackraste platsen någonsin

Mount Roraima



Både jag och Bruce satt med hakorna som skrapade i golvet och tittade avundsjukt på när film teamet åkte runt och letade inspiration till filmen. Storstäder i all ära, men det är sånt här som räknas. När man sitter där uppe ovanför världen och molnen svävar förbi och helt plötsligt gömmer undan allt. Det måste kännas så overkligt.

 








Så nästa längre resa blir ett litet äventyr i Venezuela...jag bara måste dit






Kika vid 1,35 där han börjar filma utsikten - herregud va mäktigt!


Kommentarer
Postat av: Sofia Vienna

jisses vad vackert :O



och ja, jag håller verkligen med dig i vad du skriver om TH bilden (:

2011-04-18 @ 07:10:04
URL: http://sofiavienna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0