No Matter How Many Lives That I Live I Will Never Regret


Herregud vilken PMS kärring jag har vart idag. Vet inte vad det e för hormoner som spökar i kroppen för jag byter sinnesstämning var femte minut. Vaknade ledsen och förbannad på föräldrarna som gick isär utan att berätta det för mig och julafton glömdes bort. (men det var bara en dröm) Sen piggnade jag till och gjorde mig redo att gå ut i solen och kände att det kan nog bli en rätt bra dag ändå. Efter tio minuter var jag fly förbannad igen och det finns risk att jag bad ett visst ex att dra åt helvete för tillfället. Så jag sket i solen och satt inne och kollade igenom alla jobbsidor IGEN och sökte om alla jobb IGEN. Sen hörde Alex av sig och bjöd mig på grillkväll i Dendermonde och humöret var på topp igen. Vi jobbade ihop förut och jag har inte träffat henne sen jag flyttade från Belgien. Ska bli jättekul att ses igen och jag hoppas dom har hunden kvar, för nu har jag suttit och kikat på hunduppfödare i två dagar... behöver fylla på förrådet lite, haha!

Nu är det bara ett problem kvar - tidsoptimisten Malin borde vara klar om en halvtimme för att hinna dit i tid. Måste ta mig in till centralen i Antwerpen och sen byta tåg i Mechelen. Och nu har jag vart iväg till affären och köpt vin, så nu har jag fullt upp att dansa runt och verka dramatisk till den här låten. Har bytt till min Mp3 för att inte driva grannarna till vansinne med samma låt på repeat.


 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0