Got a Mancold

Herregud vad jag känner mig ynklig, var e du mamma?
Nu har jag snorat, hostat och irrat omkring sen i söndags och jag tror allvarligt huvudet håller på att sprängas. Jag borde gå till apoteket och banken, men det får nog vara tills i morgon. Eller om jag kan muta pojkarna kanske...

Söker jobb lite här och där för man vet ju aldrig vart man hamnar med allt krångel. Sverige, Belgien eller Dubai...såg en annons om reseguide igår och kunde bara inte motstå, så mest för skojs skull! Tittade på En Unge i Minuten tidigare idag och vips var man inne på Aftonbladet och kollade in 9 tips för att lättare bli gravid - Va e det för fel på mig?

Nej, over and out!


Kommentarer
Postat av: mathea

re: Ja, det är verkligen sant. Vet faktiskt inte heller vad jag skulle välja.. skulle inte väla något helt enkelt. HAH!

2011-04-14 @ 23:04:28
URL: http://lejonhuvud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0