Getting There...

Jag lever fortfarande och mår bra!
Lyckades som vanligt blanda ihop flygen på Arlanda så jag fick springa som en galning till rätt gate. Verkar vara min specialitet. Men efter byte i Helsingfors landade jag på Bryssels flygplats och blev upphämtad av Jeff. Sen satt jag med näsan tryckt mot bilfönstret och småmyste av att vara hemma igen. Sen dess har jag bott hemma hos Bruce i Hoboken och tjattrat med mina pojkar. Det slutar alltid med att jag och Bruce somnar på soffan efter halva filmen och vaknar upp dagen efter i varsin ände av soffan. Tanken var att vi skulle turas om att ta sängen, men vi verkar aldrig lyckas komma dit. Igår var jag i Amsterdam hela dagen för jobb intervju och idag var jag i Bryssel för en intervju. Jag hoppas verkligen på jobbet i Bryssel och har suttit hela kvällen nu och kollat på lägenheter. Gud va härligt det ska bli med en egen liten lya som jag kan mysa till precis hur jag vill.

Och vet ni...det är helt grönt här med utslagna knoppar på träd och blommor överallt. På vägen till Amsterdam var det hela fält med påskliljor och blå blommor. Ljuvligt! Nu kanske det äntligen börjar ordna upp sig allt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0