Breathing In The Sunshine

Gud vilken underbar dag jag har haft.
Det är fortfarande lite sol kvar ute och det grillas överallt i trädgårdarna så den där underbara doften sprids överallt. Även om jag inte äter kött själv, älskar jag den där doften. För oss blir det ingen grillning för vi är för trötta för att orka anstränga oss - pizzan står i ugnen och filmen e redo. Vi har gått omkring i skogen hela dagen och lekt Indiana Jones. Tar stigen slut blir det helt enkelt off road tills man hittar nästa stig  :)
Jag har klappat hästar och pratat bebisspråk och vi har suttit vid floden i timmar och tjötat och druckit vin med jordgubbar och kakor. Helt perfekt och det märks i huvudet att det har fått alldeles för mycket frisk luft idag. Fler såna dagar tack!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0