Where Did All The Chips Go?

Inatt var jag bra snurrig!
Vi hade en ide...kl 7 skulle jag knata över till grannarna och väcka dom, ta med täcke ned till soffan och vi skulle morgonmysa till en film. Bara för att.

Jag vaknar, ligger och vrider lite på mig, för det är ändå för tidigt att gå upp på en helg. Funderar på om jag ska skita i det och låta pojkarna sova. Sen tycker jag mig höra nåt och tänker att det kanske var Maddo som knackade på dörren, hon skulle ju åxå med.

Så jag hoppar upp ur sängen för att kolla. Ingen Maddo, men nu är jag uppe iaf. Går in på toan och borstar tänderna och försöker få nån ordning på håret som tuperades galet igår. Tar på mig strumpor och hämtar mobilen för att gå. Det är då det händer: Jag kollar på klockan...04,14

Så nej, alla chipsen var nog inte i påsen vid det tillfället.
Det var bara att hoppa ner under täcket igen och inse att det skulle inte bli nån morgon film.

Kommentarer
Postat av: A.C

hhahaha..fina med dyra som fan:p armani trots allt:p haha~



en slappig sön lr?:D

2010-09-12 @ 11:33:16
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0