Someone Up There Was Upset Today



Jag tror himlen öppnade sig idag, för det har inte varit en torr stund idag!
Var blöt upp till knäna nu när jag kom hem!

Skolan kommer bli helt perfekt!
Lite konstigt att helt plötsligt måste man veta på vilket sätt man ska kladda, inte bara leka fram resultatet och tvätta bort allt överflödigt efter. Och dom har en väldans massa kladd i ansiktet som grund, tycker sånt e lite jobbigt! Och jag har en jäkla massa penslar och borstar nu

Sen är jag ju ingen komplett Malin om jag inte tappar bort mig. Tyckte jag tog en genväg på väg till bussen hem. icke då, hittade istället på en lite längre omväg! Men men, blir ju lite roligare så...

In i duschen och läggdags...skola i morgon igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0