Fell In A Coma

Oj, läskigt va trött man kan bli ibland!
Kom hem från jobbet och skulle bara vila lite, slutade med att jag hamnade i koma. Var helt borta där i sängen, och visste knappt vart jag befann mig. Om jag drömde eller var vaken. Antar att jag kanske behövde en liten powernap :)

När jag, efter många om och men, lyckats dra mig upp ur sängen, knatade jag över till grannarna och blev bjuden på middag - glass, banan, maräng och O'boj. Snodde mig mig en diskmaskinstablett med så jag kan diska. Fy satans, va trött jag e på att vara pank. Och det är en hel vecka kvar till lönen kommer.

Nu snart slutar andra grannen så vi kan gå dit och se på film. Ska bara koka lite pasta för i morgon bjuds det på delikatess mat - pasta med spenat, only!


Kommentarer
Postat av: myyyyyyyzan <:

sv: hohoho....

2010-09-30 @ 09:28:50
URL: http://musicisthedrug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0