The Burning Man

En punkt på min lista innan jag pensionerar mig och skaffar papiliotter är att åka ut i öknen

Långt ut i Nevada öknen och träffa alla konstiga fria människor och gapa över alla kreationer
Burning Man





En sorts festival full av konst.
Det är inga uppträdanden, inget finns till försäljning utan allt får tas med och bytas till.
En liter vatten mot en smörgås, typ






Det hela började 1986 och har nu växt till ett event som lockar över 48,000 människor varje år i September










http://www.burningman.com/





Som sagt, innan jag blir tant...ska jag bli öken hippie!


Kommentarer
Postat av: Essi

Sv: Hahaha, eller hur!

2010-10-22 @ 16:19:18
Postat av: tiny

Öj coolt. Jag vill också hänga i öknen :)

Tack! Ja han kommer bo så nära att jag kan hälsa på och jag har blivit lovad att få rida när jag vill. Så det kommer bli bra så småning om. Usch var det länge sen du lämnade hundarna? Kram

2010-10-22 @ 19:35:36
URL: http://tinyprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0